Er is meer eenzaamheid onder ons mensen dan ooit. Iedereen ploetert zijn of haar eigen weg door het leven. We zouden bijna geloven dat het zo hoort. Maar is dat ook zo? Voel jij je er ook vaak alleen voor staan? Of doe jij alles misschien het liefste zelf en laat je je dus stiekem liever niet helpen? Durf je vragen en zorgen te laten zien zodat anderen weten hoe het met je gaat en je de helpende hand ook kunnen aanreiken. En – doordat je het samen doet – niet alleen de weg er naar toe maar ook het eindresultaat misschien nog mooier wordt dan je (alleen) had kunnen bedenken…
Hej, herken je dat? Over het leven
https://eiline.nl/wp-content/uploads/Liedjedef.mp4 Het leven kent mooie, fijne en fantastische momenten en ook lastige, pijnlijke en hele verdrietige momenten. Het enige wat…




